VALENTINE' S NAILS



Valentín je už za dverami a preto som si pre vás pripravila tento jednoduchý nail-art na ktorý budete potrebovať iba Nail Art Tattoo Pen od Essence, červený lak a nadlak.






Či už si zvolíte aj podklad, tak to je na vás. Ja som použila Zoya Anchor Base Coat, ktorý som nalakovala v jednej vrstve.


Červený lak som použila od L'oreál Paris odtieň 554 CARMIN PARRISIEN Vďaka podkladovému laku mi postačila len jedna vrstva na prekrytie, avšak čo mi na tomto laku prekáža je veľký, hrubý štetček, ktorým sa zle lakujú hlavne kratšie nechty.


Na rad prichádza Nail Art Tattoo Pen od Essence. V dm-ke sa nachádza už dlhšiu dobu avšak ku kúpe ma presvedčil až keď bol za polovicu, povedala som si, že však vyskúšam a uvidíme čo z toho vznikne. A výsledok musím pochváliť, veľmi pohodlne sa s nim pracuje a dá sa s nim vytvoriť na čo si len zmyslite. Nechcem však moc prezrádzať, pretože momentálne skúšam čo je lepšie, či toto pero od Essence alebo od NaniNails.


Prvý nápad bol, nakresliť veľké srdce na prstenník a menšie srdcia na ostatné nechty. Keď som sa ale nad tým zamyslela, že ako by to vyzeralo, tak som to radšej zamietla, pretože viem, že by to bola pre mňa až moc prečačkané a nepáčilo by sa mi to. Ak by sa však vám táto varianta páčila, tak určite ju vyskúšajte a namiesto bodiek, ktoré som ja podávala na ostatné nechty, si vy nakreslite srdciečka.





Nakoniec som použila ešte nadlak Zoya Armor Top Coat a kvapky pre rýchle schnutie laku Zoya Super Dry Drops.


Share this:

CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára