ESSENCE METAL SHOCK


Aj vy ste vždy snívali po zrkadlovomm efekte na nechtoch bez požitia UV lampy? Pretože ja áno a vždy som len pozerala na tie nádherne nechty iba na instagrame a rozplývala sa nad nimi. Keďže ja UV lampu nevlastním, pomocou ktorej by sa dal tento efekt spraviť, tak som nikdy také nechty nemala a len snívala. Našťastie ma Essence potešil a vďaka nemu som takýto efekt dosiahla aj bez lampy. Vytvorili prášok, ktorý si zapracujete do laku a pretriete špeciálnym nadlakom.






Môj prvý pokus dopadol veľmi zaujímavo. Nehovorím, že to bolo zlé ale mala som dosť pootláčané nechty, pretože ako som sa snažila prášok rozotrieť na necht a niekde trochu viac pritlačila, tak sa mi to hneď nariasilo alebo sa mi tam otlačil prst. Prišla som ale nato, že prášok môžem použiť aj keď sú už nechty suché, čiže to by už nemalo byť viacej problém.




Prvý prášok som si kúpila zrkadlový- 01 mirror, mirror on the nail a top coat- sealing top coat ale nedalo mi to a pri ďalšej návšteve DM som si zobrala ďalší a to ružový- 03 im so fancy , ktorý môžete vidieť na fotkách a sním som robila aj ten prvý pokus. Je mi ľúto, že sa mi nepodarilo odfotiť ten efekt, ktorý tam skutočne bol. Odrážala sa tam ružová a zlatá.






Ako podklad som použila čierny lak od NaniNails - NANI lak Summer line - Black. Prášok som si najskôr len tak jemne naďupkala na celý necht a potom rozotrela prstom a vmasírovala do nechtu. Pretrela nad lakom a bolo. Už len trebalo zmyť prášok okolo nechtu.




Skúšala som aj strieborný prášok, ktorý bol bez otlačenia ale nebol zrkadlový. Bohužiaľ som si ich zabudla odfotiť ale pri pohľade zblízka bolo vidieť ako je čierny lak okolo jednotlivých trblietok a zdiaľky ich bolo vidieť tiež, ale nie až tak. Čakala som viac a dúfala, že tam bude naozaj ten zrkadlový efekt ale nebol a preto by som si už tento prášok nekúpila teda, ak by mi išlo o zrkadlový efekt, avšak ak by išlo o trblietky, tak určite hej.


Čo som pozerala na instagrame, tak ostatné prášky vyzerali tiež pekne a najradšej by som si ich kúpila všetky :D a určite ak zvažujete nad nejakým práškom, tak choďte do toho, za vyskúšanie predsa nič nedáte.

Share this:

,

CONVERSATION

1 komentárov:

  1. Týjo ten efekt se mi vůbec nelíbí, ještě štěstí,že jsem si všechny ty prášky nepokoupila.
    Nails from Czech - Lucie

    OdpovedaťOdstrániť