NEON NAILS




Pred nedávnom mi prišiel balík plný krásnych a zaujímavých výrobkov z eshopu NANI Nails,za ktorý im veľmi pekne ďakujem a vy sa môžete tešiť na tento neonový nail art.

Produkty, ktoré som si vybrala:




Veľmi som sa tešila a bola zvedavá najmä na Rapidograph a už teraz vám môžem povedať, že ma nesklamal a som rada, že som si ho vybrala. Avšak o ňom vám poviem až v ďalšom článku, tak sa máte na čo tešiť.


Neonových lakov som sa bála, že sa mi nebudú páčiť, pretože nie každý neonový lak vyzerá dobre a ja ani celkovo moc neonové veci nemusím. No myslím si, že vyzerajú dobre, veď sami posúďte. 


Ale pusťme sa už k nail-artu. Ako podklad som zvolila biely lak. Prvé čo mi vadilo bolo to, že som musela dávať tri vrstvy, a aj to mi neprekrývalo, čiže by to potrebovalo možno aj štyri. Druhé bolo to, že lak sa mi ešte aj na ďalší deň otláčal. Viem, že to bude aj tým, že som mala 3 vrstvy. Tento lak mi nesadol a určite by som si ho nekúpila.


Tak som vymenila tento lak za druhý od Top-Nechty, ktorý som vedela, že bude v poriadku a nalakovala som si dve vrstvy.


Ďalej nasleduje ombre efekt. Ako som už minule spomínala, na hubku si nalakujete pásik jednej farby a potom pásik druhej a otlačíte na necht. Tentokrát som však nedávala pásiky, ale štvorčeky a tie som striedala. Na prstenník som použila žltý a zelený lak, a na malíček ružový a žltý. Čakala som, že sa mi spraví to ombre krajšie a nie, že sa mi zlejú obidva laky dokopy a bude to vyzerať ako jedna farba. Ale tak či tak sa mi to páči a som s tým spokojná.






Môj plán bol ešte Rapidographom nakresliť všelijaké tvary, ale nejak nezvýšil čas a o dva dni sa mi už začal biely lak odlupovať a robiť ryhy, tak to už nemalo zmysel dorábať a nechala som to tak.


Čo sa týka neonových farieb, tak sa mi veľmi páči ich kombinácia, síce neviem ako by vyzerali samostatne na nechtoch, ale v budúcnosti určite vyskúšam a poprípade spravím aj nejaký zaujímavý letný nail-art.


Na nechty som si ešte nalakovala top coat od Trend It Up a myslím si, že aj kvôli nemu nechty vyzerali ako keby som mala ten lak polámaný. Najviac to bolo vidieť na tých bielych, ale aj na neonových to bolo viditeľné. Celkovo som s týmto nadlakom nespokojná a čakala som viac.



Dúfam, že sa vám článok páčil a určite mi napíšte, čo si o tomto nail-arte myslíte.


Share this:

,

CONVERSATION

2 komentárov:

  1. Na ten Rapidograph jsem strašně zvědavá, už ať je o něm článek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný výběr lalů, hrozně se mi zalíbila ta kombinace na fotce. Bílá s růžovou - ta má krásný odstín :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť