MY FAVOURITE PRODUCTS







Nedávno som vám spomínala, že by som sa chcela viac venovať kozmetike a tak tu dne mam pre vás článok, v ktorom sa dozviete, ktoré výrobky najviac používam, teda moje najobľúbenejšie.






Ctrice Camouflage Corrector
Ako prvý je korektor, ktorý ospevuje snáď každé dievča, a ja nie som výnimka. Krytie je fakt úžasne a k tomu je ešte v primeranej cene a nie je predražený. Ja ho mám v najsvetlejšom odtieni - 010 Porcellain, keďže som biela ako stena, ale prichádza leto, tak dúfam, že aspoň trochu stmavnem :D. Korektor používam skoro každý deň, takmer na polovicu tváre a jedna tuba mi vydrží cca 2-3 mesiace, čo je podľa mňa úplne super. Pred týmto korektorom som mala tiež od Catrice Camouflage Cream ale vysušoval a keďže je mám veľmi suchú pleť, tak mi nevyhovoval. Avšak jeho krytie bolo tiež úžasne.

Cena: 3-4€


SO ELIXIR Eau De Parfume
Ďalšia beauty vec, ktorú neustále používam, teda používala som je tento parfum. Dostala som ho od mojej sestry a 30ml balenie som míňala asi pol roka, možno aj viac. 2-3 streky mi vydržali na tých 5 hodín minimálne. Z kolekcie mám aj telové mlieko, ktoré používam len občas ( keďže som tak trochu lenivá a nechce sa mi ho každý večer nanášať :D ) ale na neho tiež môžem povedať len chválu. Mlieka mám už po dne a parfum už nemám vôbec, čo mi je veľmi ľúto, pretože tá vôňa bola úplne úžasná. Škoda, že sa tá kozmetika, tak rýchlo míňa.

Cena parfumu: 29€
Cena telového mlieka: 12,90€


Essence-33 Wild White Ways
Aby to bolo, také rôznorodé, tak ďalší produkt je lak na nechty. Na tento lak som už robila samostatnú recenziu, ktorú nájdete tu. Momentálne mám už 2. alebo 3. balenie a keď sa mi minie, tak si ho tiež kúpim :D. Zatiaľ môj najobľúbenejší biely lak, ktorý žiadny iní neprekonal, čí už vo výdrži alebo v krytí.

Cena: 1,69€


Tea tree oil
A ako posledný prichádza na rad čajovníkovy olej, ktorý mi veľmi pomohol a stále pomáha. Používam ho hlavne na akné ale má oveľa viac účinkov, či už v domácnosti alebo v podobe kozmetiky. Má veľmi aromatickú vôňu, ktorá by vám mohla vadiť ale myslím si, že po čase si zvyknete, tak ako ja :D Dávam si ho väčšinou poobede, pretože vysúša tvar, tak aby sa mi stihla cez noc zhydratovať. 10 ml balenie mi vystačí niekedy aj polrok, podľa toho ako často ho používam.

Cena: 6,05€



Na blogu ešte stále prebieha súťaž, tak sa nezabudnite zapojiť !

Ako hodnotíte tieto výrobky, používate z nich aj vy nejaké ?
 Aké sú vaše obľúbené produkty?

Share this:

,

CONVERSATION

5 komentárov:

  1. Tiež používam ten Catrice korektor a je super :)
    Jarná GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Catrice je skvelý, keď mám nejaké nedokonalosti, alebo chcem spraviť výraznejší makeup..inak používam také redšie korektory :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten CATRICE korektor je božský! Keďźe mám mastnejšiu pleť, tak na pleť používam tuhú verziu a pod oči túto tekutú. A teda lepší korektor som ešte nemala! :-)

    Papi Lapi Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Catrice Liquid Camouflage je nejlepší korektor :) Nedám na něj dopustit!

    http://elisminarova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Catrice je aj môj top produkt, za mňa je to skvelá kozmetika. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť