MARBLE NAILS


Tento článok mal byť pôvodne DIY na mramorové nechty, ale nech som robila čokoľvek ten vzor sa mi ani za svet nechcel spraviť. Tak som zabudla na myšlienku, že budem mať na nechtoch mramor a začala som si len tak robiť vzory.


Ako podklad som si dala biely lak 33 Wild White Ways od Essence. Na tento lak som už robila samostatnú recenziu a môžem vám ho len odporučiť.



Pripravila som si misku s vodou a nakvapkala raz jednu kvapku čierneho laku a potom jednu bieleho laku, a takto som to striedala. Pomocou špáratka som tam spravila rôzne vzory a následne som vložila necht do vody. Odporúčam vám si dať okolo nechtu buď nejaký latex alebo hneď ako si vyberiete necht pomocou vatovej tyčinky zotrieť lak okolo. Na koniec stačí už len pretrieť nechty nadlakom a je hotovo.



Skúšala som dať nato matný lak, ale ten mi to celé len rozmazal, keďže tie vrstvy boli veľmi tenké. Myslím si, že by sa to stalo aj keby použijem namiesto matného laku nadlak, čiže určite buďte opatrnejší ako ja.


Čo poviete? Skúšali ste už niekedy túto techniku?

Share this:

,

CONVERSATION

6 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Ďakujem, určite odporúčam, ale zaujímavé na tom je, že nikdy nevieš aký vzor sa ti tam objaví :D

      Odstrániť
  2. Haha, taky stím mám problém :D Ale dopadlo ti to dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tuhle techniku jsem už jednou zkoušela a výsledek šílený. :D Tobě se to ale moc povedlo! :)

    OdpovedaťOdstrániť